Fridafridolina - En bättre tisdag.

En bättre tisdag.
Idag har jag varit ledig. Började dagen med frukost framför nyhetsmorgon och sen åkte jag ut till mamma. Vi tog en långpromenad i skogen och sen bjöd hon på sillunch. Så himla gott! Efter att vi ätit badade vi i deras bubbelpool. Riktigt härligt. Dock är det ju ännu härligare sen när det börjar bli lite kyligare ute på kvällarna att krypa ner i det där varma vattnet. 
 
Sen gick jag ut i garaget och plockade med mig lite grejer som vi har "magasinerat" där sedan vi flyttade hit förra sommaren. Det är en hel del kvar, men jag tar nån grej i taget så har jag snart tömt det där. Jag hittade en lpda ned alla mina vaser, haha. Jag har gått här hemma och trott att jag inte har några vaser, men det visade sig att jag hade en hel drös. Får se om jag hämtar hem nåt mer därifrån imorgon. 
 
Sen åkte jag ut till Irsta och hälsade på mina fina gudbarn och deras mamma en stund. Och ikväll efter att jag kom hem därifrån har jag farit omkring i lägenheten som ett yrväder och flyttat runt blommor och ljuslyktor och rensat i skåp och hyllor. Fick ett litet ryck liksom. Men nu har det faktiskt ganska prydligt här hemma. Men får nog fortsätta lite imorgon också. \\
 
 
Anonym

Kul att du har börjat blogga igen!😃❤/Mary

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress