Fridafridolina - Light bulb som sänglampa

Light bulb som sänglampa
Imorgon drar målningsprojektet igång ordentligt. Det har fått väntat länge nog nu med tanke på min förkylning. Men nu är det äntligen dags. När jag vaknar tar jag på mig oömma kläder och så sätter jag igång. Två olika grå nyanser blev det. Jag lovar att ta före- och efterbilder ifall nu skulle vilja se hur det ser ut. Bilderna här nedan är något jag varit sugen på länge nu, men vi får se om Joakim samtycker. Jag själv tycker att det är kalassnyggt. Och lätt som en plätt att knypla ihop också ju. Dessutom råkar jag veta att det finns sånna där lampor att köpa för en mindre betydlig slant på både Lagerhaus och Clas Ohlson. Och sånna där socklar.. heter det socklar.. finns ju att köpa svinbilligt på IKEA. Gud som haver barnen kär, i mitt nymålade sovrum önskar jag mig sänglampor som ser ut typ såhär! Nu ska jag sova så att jag är utvilad imorgon, tjing!

 Klicka på bilderna för att komma till respektive källa.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress