Fridafridolina - Fint på köksbänken!

Fint på köksbänken!
Nu har jag varit arbetslös några dagar så idag bestämde jag mig för att gå till arbetsförmedlingen. Det gick lika smärtfritt som vanligt och förhoppningsvis kan jag skrapa ihop lite ersättning efter att jag skicka innblanketter och arbetagivarintyg. Hade ju varit bra att inte vara helt pank fram till jag börjar jobba på turistbyrån 17 juni. 

Imorgon när Joakim slutar ska vi åka ner till stugan med ett par kompisar och hänga, spela spel, ta ett glas vin, grilla.. ja ni vet! Sen sover vi över till på lördag. Snacka om sommarkänsla när man gör vårens första övernattning i Brindsjön! Lovely


Vi var ner en snabbis till Brin igår också och dumpade sparken, känns inte som det blir nå mer sparkföre nu. Då passade jag på att ta en titt i min skattkammare, och titta vad jag fyndade! En trälåda i exakt den storleken jag varit ute efter att ha på köksbänken. Var lyrisk av lycka där kan jag säga. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress